Sunday, December 18, 2011

EDITING

dear my beloved friend aqeem..
thanx sbb bagi kepercayaan pada aku..
untuk menjahanamkan blog kau!..
hahaha!..terimaqaseh bnyk!..
aku suka jahanamkan blog ni!..
~siapa soh kau kasik access pada aku!..=P~
aku minx maaf kalau kau x suka design ni..
tapi aku try call kau..
SUMPAH kau x jawab!..
so aku edit SUKA HATI aku je laa..
aku buang mana yg x patot..
mana yg xperlu..
mana yg buat blog jadi berat!..
mana yg menyemak mata..
semua aku BUANG!..
~kalau nk balek yg aku buang tu..bgtahu..~
aku tukar font tulisan..
aku tukar warna tulisan..
aku tukar semua!..
header tu aku letak gmba kau laa ek..
ni kan blog kau..
xkn letak gmba aku pulak..
haha!..sory xchantek..
aku xtahu nk pakai gmba mana satu!..
aku kemas kan blog archieve..
letak scroll box kat situ..
xde laa semak archieve tu..
kalau x kn..panjang berjela!..
aku rasa okay laa editing kali ni..
xpuas hati..or nk soh aku tambah or tukar lagi..
macam biasa..cari aku kat facebook..
xpon retireti call aku!..paham?...









entry kali ni di pos oleh cik RQS..do visit my blog at:
QESAH QASEH..=)

1 comment:

Anonymous said...

apakata kalau bayar hutang aku